Piscines municipials, zona de pícnic i camp de futbol: un gran complex lúdic i esportiu.

Esport, lleure, pícnic i aigua

L'any 1972 es va inaugurar el complex de les piscines del municipi al costat del camp de futbol.

Aquest compta amb dues piscines, una pista poliesportiva (tenis, bàsquet i futbol sala), una zona de pícnic, zona de jocs infantils, un bar amb terrassa i camp de futbol. Les piscines de Puigverd de Lleida varen ésser una de les primeres de la comarca, on hi acudien molts veïns de Lleida i dels pobles de l'entorn que omplien de gom a gom tot el recinte.

Avui en dia, és un recinte tranquil al que encara hi continuen venint veïns i entitats esportives i del tercer sector d'altres municipis per banyar-se, fer esport i gaudir de la zona de menjar, amb taules i barbacoes a l'ombra dels xops.

Durant els anys 2010 a 2012, el complex de les piscines i la zona de vestidors i bar va ser completament reformat i adaptat a la noves demandes de la societat i les persones del municipi. La nova sala polivalent ofereix moltes possibilitats per activitats culturals, lúdiques i esportives. Així mateix els vestidors de la piscina i del camp de futbol ofereixen un ampli servei al món esportiu.

La Festa Major del mes de juliol ocupa l'espai durant 5 dies i 5 nits amb diferents activitats musicals, artístiques, per a la mainada i esportives.

Actualment acull la sortida i l'arribada de la Cursa de la Serra, que organitza l'associació esportiva AEC.

Us hi esperem!!!

piscines googlemaps.png