Represa de les obres del cablejat de la fibra òptica al municipi

Connexió de Puigverd amb la xarxa nacional de fibra òptica

DIVENDRES 31 JULIOL 2020

El desplegament de la fibra òptica al terme municipal per part de Telefònica va restar paralitzat durant uns mesos, l’Ajuntament amb  la col·laboració dels veïns ha aconseguit desencallar la situació i l’empresa ja està finalitzant les obres de cablejat al carrer la Femosa de la Urbanització el Riuet. Les connexions als habitatges i a les empreses és un segon pas, de caràcter privat entre els veïns i les veïnes interessades i l’empresa operadora.

Reactivar i finalitzar aquesta obra garantirà la connexió de Puigverd, i dels seus habitatges i empreses a la xarxa nacional de fibra òptica, que travessa els termes de Castelldans i d’Artesa de Lleida.

Perquè és important disposar de fibra òptica al municipi

La connexió dels particulars, empreses, entitats i serveis públics del poble a la xarxa de fibra òptica permetrà augmentar la velocitat i el volum de la transmissió de dades a les comunicacions per Internet, telefonia i TV. Aquesta és, per tant, una eina clau per evitar el despoblament; com a poble tindrem una oportunitat per a millorar la qualitat de vida, l’accés a l’educació i als serveis públics,  i més facilitats a la creació d’empreses i de llocs de treball.

Galeria d'imatges