Obres de manteniment i millora a la xarxa de camins municipal

Nous ferms als camins afectats per les inundacions de la tardor i millora de la resta de vials rurals.

DIMECRES 12 AGOST 2020

L'Ajuntament està executant la millora dels ferms dels camins municipals del terme, aquesta actuació es realitza tant en aquells vials afectats per les inundacions i les pluges torrencials de les tempestes de la tardor passada i del gener d’aquest any, com a la resta de vials que requereixen del manteniment anual.

L’Estat d’Alarma ha endarrerit l’execució d’aquestes obres, que eren molt necessàries en alguns punts concrets, per garantir la mobilitat de la maquinària dels pagesos i ramaders i l’accés als habitatges disseminats pel terme municipal.

El cost pressupostat de l’obra, a l’entorn dels 40.000€, ha estat cobert amb 32.000€ de les subvencions de la Diputació de Lleida, l’Ajuntament ha aportat la resta.

#fempoble #femcomunitat #solidaritat
⚠️Protegim-nos de la #covid19: 😷 + ⬅️ 🙋 ➡️ + 🚿🙌