Neteja de la neu dels carrers i camins del terme

Sal als vials i a les voreres per evitar gelades. Els particulars poden agafar-ne a l'esplanada del cementiri.

DIMARTS 12 GENER 2021

La nevada del cap de setmana va canviar el paisatge per al gaudi dels veïns i les veïnes, però també ha obligat a destinar recursos municipals per a facilitar els desplaçaments a peu i en vehicle.

A les 14 h del diumenge 10 de gener van començar les tasques de neteja dels carrers i vials del terme municipal, que encara no han finalitzat. El dilluns 11 de gener, la brigada municipal, amb l'ajuda de maquinària, van continuar obrint pas per als vianants i també es van netejar els vials urbans i els camins per tal de facilitar els desplaçaments dels vehicles privats i comercials.

A la matinada del dilluns 11 de gener, l'Ajuntament va començar a escampar sal pels carrers i les voreres per a evitar que s'hi formessin plaques de gel, després de dos dies de nevades. Una actuació que s'anirà repetint d'acord com evolucioni la situació meteorològica.

La tasca municipal de neteja de neu i evitar la formació de plaques de gel encara no ha finalitzat per la baixada de les temperatures, que dificultarà que la neu es desfaci de forma natural sense glaçar-se.

L'Ajuntament vol agrair als veïns i les veïnes la seva col·laboració en netejar els accessos als seus habitatges i establiments comercials. Només el treball conjunt pot agilitzar el restabliment de la seguretat als carrers en temps d'emergència, tal i com és habitual als pobles i ciutats amb nevades freqüents.

• Si teniu necessitat de sal per a la neteja dels vorals de l'habitatge o negoci, podeu recollir-ne a l'esplanada del cementiri.