Aprovat el projecte definitiu de la depuradora de Puigverd i Artesa

L'Agència Catalana de l'Aigua es farà càrrec de la construcció dels col·lectors i de l'estació depuradora

DIMARTS 30 MARÇ 2021

El dia 3 de març de 2021, l'Agència Catalana de l'Aigua ha aprovat definitivament el Projecte constructiu de l’estació depuradora d’aigües residuals i col·lectors en alta d’Artesa de Lleida i Puigverd de Lleida, als termes municipals d’Artesa de Lleida i Puigverd de Lleida (El Segrià).

El pressupost d'execució de les obres està valorat en 3,3 milions d'euros, amb IVA inclòs.

L'estació depuradora s'ubicarà al terme municipal d'Artesa de Lleida i recollirà les aigües residuals dels municipis de Puigverd i d'Artesa amb la construcció de col·lectors que uniran les seves xarxes de clavegueram amb aquesta.

Aquesta infraestructura garantirà la millora de la qualitat de les aigües i lleres del riu la Femosa i de la xarxa de rec i séquies dels Canals d'Urgell d'ambdós municipis. Una eina fonamental per tal de garantir la salut dels veïns/es i la protecció del medi natural.

Podeu consultar el projecte i l'expedient administratiu als enllaços següents: