Agraïment Reial al poble de Puigverd

Els Reis Mags transmeten la seva satisfacció per l'èxit de la cavalcada

DIVENDRES 08 GENER 2021

Ses Majestats els Reis Mags volen fer arribar a tots els puigverdins i les puigverdines la seva felicitat per les atencions que van rebre durant la cavalcada d'aquest any 2021.

Ses Majestats i l'Ajuntament volen agrair la tasca de totes aquelles persones que han fet possible la visita del Camarlenc Reial, quan va venir a recollir les cartes dels nens i les nenes, i la cavalcada del seguici reial durant la tarda - nit del 5 de gener. Així doncs, moltes gràcies a:

• Cal Pifanyo, per cedir un espai molt agradable al Camarlenc per fer la videoconferència amb els més petits i guardar les cartes dels nens i les nenes adreçades als Reis.

• Al grup de patges que van ajudar a entregar els regals reials a les cases del poble.

• Al grup de persones que van vestir, pentinar i maquillar a Ses Majestats, al Camarlenc i als patges reials.

• A la música del grup Kumbeva Percussió.

• A l'espectacle de foc dels Saltivanquis

• Als serveis informatius i escenografia de la cavalcada, Lo Artist Tic Group.

• Als pagesos que van cedir i conduir els tractors de les Carrosses Reials.

• A la parròquia de Puigverd per acollir el seguici reial.

• A aquelles persones que han compartit imatges de la cavalcada.

• I a totes aquelles persones anònimes i al personal municipal que van aportar el seu granet de sorra.

I un agraïment molt especial a tots els científics i personal sanitari que han creat les vacunes contra la COVID-19 i que faran possible la vacunació de totes les persones sense cap distinció de raça,color, sexe, llengua, religió, opinió política o de qualsevol altra mena, origen nacional o social,fortuna, naixement o altra condició.

Podeu veure el vídeo de la cavalcada, premeu aquí

(Imatge: Joan Vallverdú) La Carrossa Reial

(Imatge: Joan Vallverdú) L'alcaldessa entrega les claus del poble als Reis Mags